loading...
باحال سیتی | cool-city.ir
admin بازدید : 73 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

متن های خنده دار 92

متون خنده دار

یه سوال پرسیدن که آیا حاضری به دوران بچگیت برگردی و بزرگ نشی ؟
دختره ۱۱ ساله رفته زده : آره !
با این تفاسیر دهه شصت نسل دایناسورها محسوب میشه !
 
 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

بعضیا اینقد خوشگلن که دیگه شورشو در آوردن !
 
 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

تلویزیون بچهه رو نشون داد حافظ کل قرآن بود.
آقام گفت یاد بگیر همسن توئه!
یهو باباشم نشون دادن که اونم حافظ کل قرآن بود آقام کانالو عوض کرد!
 

 

 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت :
یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره یا نه جواب منو بده ! باشه ؟
گفتم : باشه
گفت: اوضاع اونجا چه جوریه ؟!
 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

این پفک جدیدا رو تف می زنی به هم نمی چسبن
از قصد این جوری ساختن تفریحاتمون رو ازمون بگیرن !
 
 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

واقعاً چرا مجریای برنامه کودک همشون خاله‌ان ؟
چرا هیچوقت عمه‌ها مجری برنامه‌های کودک نمیشن !؟
 
 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

یک قانون نانوشته هست که می گه:
هر موقع نگاهت به زمین میفته
دقیقا همون نقطه ای که صد نفر اونجا تف کردنو می بینی !
 
 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

قدیما آیفون معمولی بود
می گفتیم کیه ؟ طرف می گفت منم
الان که تصویری شده
هرکی زنگ میزنه ژست میگیره بعد زل میزنه به افق
 
 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +
از تفریحات من تو دوران بچگی این بود که اب بریزم رو بخاری
صدای ” تـسس ” بده خرکیف بشم
اون موقه آیپد نبود که بازی کنیم ، با این چیزا سرگرم میشدیم

 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

بچه های دانشگا رو از روی محل نشستن سر کلاس طبقه بندی میکنم.
ردیف اول :حال به هم زن
وسطی ها :یه سلام علیکی داریم
ته کلاس :دمشون گرم.
اونایی که اصن کلاس نمیان: اینا رفیقمن

 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

در خونه رو میزدن!
دخدر داییم ۵ سالشه!
جواب داد : کیه!؟
زن همسایه مون پشت در به شوخی گفت: منم منم مادرتون!
من رفتم در رو باز کردم, بنده خدا میخواس سکته کنه!
گفت : ببخشید مادرتون هستن؟ گفتم : نع ، فقط من و حبه انگور هستیم

 + + متن های خنده دار 92 ، متن جالب و خنده دار  + +

یکی از بهترین احساس های دنیا :
از خواب بیدار بشی و نگران این باشی که الان وقت بیدار شدنت بوده
ولی ببینی که هنوز ۲ ساعت مونده و میتونی بازم بخوابی …
خداییش بد میگم !؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1276
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 560
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1,846
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,082
  • بازدید ماه : 2,082
  • بازدید سال : 4,172
  • بازدید کلی : 3,321,016
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود روز بخیر شب بخیر