loading...
باحال سیتی | cool-city.ir
admin بازدید : 450 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
 
 
اشک های مهدی و عادل در آخرین برنامه 90 در سال 91 و کناره گیری یحیی گل محمدی
کول-سیتی:
آقا مهدی مرد محبوب و دوست داشتنی فوتبال کشورمون همیشه در قلب های ما باقی میمونه حتی اگه از فوتبال خداحافظی کنه

در ادامه اتفاقات رخ داده در 90 آخر سال را ملاحظه میکنید

 

 

 

مهدی مهدوی کیا که در آخرین برنامه 90 سال 1391 حضور یافته بود، فضای این برنامه پربیننده را به شدت احساساتی کرد.

 مهدوی کیا که به مناسب خداحافظی غیرمنتظره اش از فوتبال به برنامه 90 دعوت شده بود، در چند نوبت به شدت احساساتی شد و اشک ریخت.

مهدی مهدوی کیا تاکید کرد که قطعاً از تصمیمی که گرفته برنمی گردد.

او در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه «به آلمان خواهد رفت، چون آنجا هر کسی که دوستت دارد یا متنفر باشد، مستقیم بیان می کند» ، تصریح کرد که قطعاً همواره به یاد مردم ایران خواهد بود.

این بخش از سخنان او، بار دیگر باعث شد او احساساتی شود و گریه کند.

فردوسی پور در واکنش به اشک های مهدوی کیا ، در حالی که صدایش می لرزید، گفت: اگر یکبار دیگر گریه کنی، من هم گریه می کنم.

مجری برنامه 90 گفت که نمی خواهد خداحافظی مهدوی یا با مردم، با گریه همراه باشد ، لذا خواستار پخش یک ایتم دیگر شد.

پس از پخش این ایتم، مهدوی کیا در آخرین بخش از سخنانش، از همه کسانی که از او حمایت ردند قدردانی کرد و مخصوصاً، برای یحی گل محمدی (که پیشنهاد خداحافظی او از فوتبال را مطرح کرده بود)، آرزوی موفقیت کرد.

فردوسی پور در پایان مصاحبه ی سراسر احساسی و مملو از اشک و ناراحتی، مهدوی کیا را در آغوش گرفت و مجدداً خواستار پخش یک آیت دیگر شد تا «بار دیگر کار مهدوی کیا (گریه کردن) را تکرار نکند»

گل محمدی روی خط آمد: به خاطر رفاقتم با مهدی، از پرسپولیس کناره گیری می کنم

گل محمدی سپس روی خط آمد و درحایل که او هم به شدت احساساتی شده بود، گفت: شرمنده ام، دوست نداشتم اشک او را ببینم و جداً بهم ریخته ام.

وی گفت: به خدا قسم و به جان تنها فرزندم که تازه به دنیا آمده، تنها قصد من این بود که شان او حفظ شود.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: دوست ندارم باعث و بانی خداخافظی او شوم.

او افزود : مهدی را بیشتر از برادرم دوست دارم.

 گل محمدی در پایان، یک اظهار نظری شگفت انگیزی به زبان آورد و گفت: من اینجا استعفای خود را به خاطر این اتفاق اعلام می کنم، قبل از اینکه مهدی از پرسپولیس برود من می روم . من رفاقتم بیشت را زاینها با مهدی ارزش دارد.

سرمبی پرسپولیس افزود: بهتر است آقای رویانیان فکر یک مربی دیگر باشد.

وی در واکنش به این سخن فردوسی پور که «تصمیمت احساسی اس» گفت: نمی دانم احساسی یا غیرمنطقی است یا نه، اما من از خودم بدم آمده است.

گل محمدی گفت: فقط می خواهم به هواداران و بقیه ثابت کنم که من برای مهدی بیش از اینها ارزش قائلم. برای اینکه ثابت نم من آن آدم بده که اینجا مشخص شد، نیستم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1276
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 144
  • تعداد اعضا : 560
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1,314
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,550
  • بازدید ماه : 1,550
  • بازدید سال : 3,640
  • بازدید کلی : 3,320,484
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود روز بخیر شب بخیر