loading...
باحال سیتی | cool-city.ir
admin بازدید : 2465 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

پیامک های جدید سرکاری - آذر 91

 

غضنفر هنوز با خودش درگیره که چرا خواهرش ۲ تا برادر داره
 
خودش یکی !
 
.
 
.
 
.
 
تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد ، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !
 
.
 
.
 
.
 
پدر : پسرم چرا از من و مامانت فاصله گرفتی ؟ چرا با مادرت قهری ؟
 
پسر : اگه فاصله افتاده ! اگه من با ننم قهرم ، تو کاری با ننم کردی ، که فکرشم نمیکردم !
 
.
 
.
 
.
 
غضنفر میره اونطرف خاکریز دستشویی بکنه
 
یهو میبینه دوتا فرشته دارن میبرنش بالا
 
میگه : چی شده خواهرا ؟
 
میگن : برادر ری*دی رو مین !
 
.
 
.
 
.
 
به فتوای علمای شهر غضنفر اینا به علت کمبود آب
 
هرگونه لب آبدار حلال میباشد !
 
.
 
.
 
.
 
در این شبهای عزیز و با برکت سر سفره افطار دستاتو بالا ببر و
 
برای رضای خدا همون جا نگهدار تا بقیه هم یه لقمه بخورن !
 
.
 
.
 
.
 
شکایت غضنفر از خدا :
 
ای خدا تو که پول نداشتی چرا مهمونی گرفتی از گرسنگی مُردیم!!!
 
.
 
.
 
.
 
زن به زرق و برق می اندیشد / مرد به قبض برق می اندیشد
 
زرق و برق و قبض برق = زر ورق !
 
.
 
.
 
.
 
دغدغه های پسر جوان:کار ندارم – پول ندارم – سربازی نرفتم – ماشین وخونه ندارم – و …
 
دغدغه های دختر جوان : لاک ناخونم پاک شده – مهری سرویس طلا خریده –
 
دخترخاله ام ماشین داره – مامان غذای خوب نمی پزه – عروسکمو هنوز نخوابوندم !
 
.
 
.
 
.
 
امروز سالروز تولد پت و مته
 
تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو !
 
جنبه داشته باش واسه خودم نفرست !
 
.
 
.
 
.
 
ریزش موهای خود را به دست خدا بسپارید
 
شامپو یـــــد الله !
 
.
 
.
 
.
 
دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟
 
ماه یکیه … خورشید یکیه … زمین یکیه … خدا یکیه … مادر یکیه … پدر یکیه …
 
منم یکی هستم !
 
.
 
.
 
.
 
خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس ۱۵ تومان بیشتر نیست
 
و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز که ارزش یک دوست بیش از ۱۵ تومان است !
 
(شریعتی۲۰۱۰)
 
.
 
.
 
.
 
پشتت رو نگاه کن ببین دم داری؟
 
خوب نگاه کن
 
نداری؟ پس خودتی!
 
چون خر ما از کره گی دم نداشت !
 
.
 
.
 
.
 
می گن مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر می کنند
 
اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از مردهای مجرد آرزوی مرگ میکنن!
 
.
 
.
 
.
 
دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید
 
زنده
 
باد
 
رفیق
 
با معرفت !
 
.
 
.
 
.
 
غضنفر تو سینما دست میکنه تو دماغش
 
میده به بغل دستیش میگه دست به دست کن بمالن به دیوار !
 
(بیشعور هم خودتی !)
 
.
 
.
 
.
 
دانشمندان دارن تحقیق میکنن که یک انسان تا چند وقت میتونه بدون مغز زندگی کنه
 
یه لطفی بکن سن خودتو بهشون بگو !!!
 
.
 
.
 
.
 
لوتی ترین اس ام اس  سال :
 
عشق تو مرا نموده قاطی
 
ما نو چه ایم و تو گنده لاتی!
 
.
 
.
 
.
 
یک روز انگشت با دماغ دعوا می کنند دماغه به انگشته میگه
 
اگه از این به بعد بهت جنس دادم !
 
.
 
.
 
.
 
گفتی تو دلم اول و آخر خودتی ، از هرچه که دارم ، بهترینش خودتی
 
خندیدم و زیر لب مکرر گفتم ، شاهزاده قصه های من ، خر خودتی !!!
 
.
 
.
 
.
 
من عاشق نان داغم ای دوست
 
پروانه دشت و باغم ای دوست
 
گویند زن چراغ خانه است
 
من کشته چلچراغم ای دوست!
 
.
 
.
 
.
 
می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه،
 
ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن!
 
یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون !
 
.
 
.
 
.
 
غضنفر میخواسته یک کبریت سوخته رو روشن کنه هرچی میزده کبریت مادرمرده روشن نمیشده.
 
رفیقش بهش میگه: بابا خوب شاید کبریتش خرابه!
 
غضنفر میگه: نه بابا، همین پنج دقیقه پیش روشن شد !
 
.
 
.
 
.
 
با همه ی وجودم سرم رو روی شونه های مهربونت
 
میزارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک می کنم !
 
.
 
.
 
.
 
سن خودتو ضرب در ۷۷۷ بکن بعد دوباره در عدد
 
۱۳ ضرب کنید عدد جالبی بدست می آید !
 
.
 
.
 
.
 
از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم !
 
شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید !!!
 
.
 
.
 
.
 
ببخشید این موقع شب بیدارت کردم میخواستم
 
ببینم هنوزم داری خواب پنبه دانه میبینی!!؟
 
.
 
.
 
.
 
زن .یه به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو
 
میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟
 
شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!
 
.
 
.
 
.
 
زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !
 
پس
 
د
 
و
 
س
 
ت
 
د
 
ا
 
ر
 
ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!
 
.
 
.
 
.
 
وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره
 
دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی
 
چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!
 
.
 
.
 
.
 
مگسه داشته گه میخورده ! یک دفعه بالا میاره !
 
میگن چی شد !؟ میگه : توش مو بود !!!
 
.
 
.
 
.
 
میدونی سلول های مغزت چقدره !؟
 
۱کی؟
 
۲تا ؟
 
۱۰۰تا ؟
 
شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به ملیارد
 
شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!!
 
.
 
.
 
.
 
مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده
 
بعد از ۱۵ دقیقه بچه میگه :
 
خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم !!!
 
.
 
.
 
.
 
تو مراسم ختم غضنفر اعلام میکنن :
 
مرحوم وصیت کرده مشکی نپوشید
 
فامیلاش میگن مرحوم غلط کرده ! ما به احترامش میپوشیم !!!
 
.
 
.
 
.
 
گناه من نیست که بعد از < تو > . < او > آمد تقسیر قوانین دستوری است !!!
 
.
 
.
 
.
 
اگه کسی بهت گفت خوشگل, اول یه لبخند ملایم بزن بعد
 
با مشت بزن تو چشمش تا دیگه مسخرت نکنه !!!
 
.
 
.
 
.
 
به غضنفر میگن اذون بگو :
 
میگه : چی بگم والا ! همه چیز از یه نگاه شروع شد !!!
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1276
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 560
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1,699
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,935
  • بازدید ماه : 1,935
  • بازدید سال : 4,025
  • بازدید کلی : 3,320,869
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود روز بخیر شب بخیر