loading...
باحال سیتی | cool-city.ir
admin بازدید : 945 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (2)

اس ام اس های عاشقانه - آذر 91

 

برای مُردن لازم نیست عزرائیل بیاید
همیــــن که تو نیایی کافـــیست
 
 
 
 
 
از ما مپرس كز چه دل از دست داده‌ايم
از آنكه برده است دل از دست ما، بپرس
عبرت نائينی
 
 
 
 
 
 
دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم
می آید
می ماند
و به تنهاییم پایان میدهد!
آمد
رفت
و به زندگی ام پایان داد...
 
 
 
 
 
 
 
شراب هم به مستی ام حسادت می کند
آنگاه که خمار یک لحظه
دیدن تو می شوم
 
 
 
 
 
 
 
دستانت كه مال من باشد هيچكس مرا دست كم نميگيرد...
 
 
 
 
 
 
 
با همه چشم انتظاری، با پیامت دل خوشم
ای قرار بیقراری ساحل آرامشم
گاه گاهی پر بزن در خلوت تنهاییم
تا ببینی در فراقت من چه رنجی میکشم
 
 
 
 
 
 
ياد رخسار تو را در دل، نهان داريم ما
در دل دوزخ، بهشت جاودان داريم ما
 
 
 
 
 
 
 
 
 
درون دلی که پیدا نیست / پر از زندان و زندانیست
تو را محکوم دل کردم / نمیدانم دلیلش چیست
سبب شاید همین باشد / بدون تو نباید زیست
 
 
 
 
 
 
 
دو تا گل بگير دستت ، يکي دست راست ، يکي دست چپ
ولي من گل وسطي رو دوست دارم !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لحظه ای که فکرش را نمیکنی، کسی در دوردستها خاطره ی خوبیهایت را ورق میزند .
 
 
 
 
 
 
 
به چشمانت که رنگ آب درياست
به آن نازي که در چشم تو پيداست
به گلهای بهارعشق ومستی
فدايت مي شوم هر جا که هستي
 
 
 
 
 
 
 
 
تاريخ برای من فقط يک سلسله دارد
سلسله‌ی موی تو...
 
 
 
 
 
 
 
همين که قاصدکي را فوت کني تا عطر نفسهايت را با خود بياورد ،
براي دلم کافيست
 
 
 
 
 
 
مي گويند دنيا دار مکافات است !
دنيا را بي خيال ، فعلا که دار و ندار ما تويي و نديدنت مکافات
 
 
 
 
 
 
عاشقان هر  چند مشتاق جمال دلبرند
دلبران بر عاشقان، از عاشقان عاشق ترند
(هلالی جغتائی)
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الما در تاریخ 1391/09/25 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

جالب بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1276
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 147
  • تعداد اعضا : 560
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1,478
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,714
  • بازدید ماه : 1,714
  • بازدید سال : 3,804
  • بازدید کلی : 3,320,648
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود روز بخیر شب بخیر