loading...
باحال سیتی | cool-city.ir
admin بازدید : 603 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (1)

اس ام اس های غمگین - دی 91

 

واقعا” چ فایده؟
بالای خط فقر باشی و
زیر خط فهم!
::
::
گله ای نیست!
خودم آرزو کردم ب هرچ دوست داری برسی..
آرزویم برآورده شد
ب”او”رسیدی…
::
::
میان این همه مفاهیم پیچیده ریاضی تنهاحکایت اعداد فرد را آموخته ام..
“فرد”آن یک نفراست ک وقتی زوجها باهم میروند،او باید یک تنه جور تنهایی اش را بکشد..
::
::
هیچ قهرمان ماراتنی ب اندازه پدرم ب دنبال نان ندویده است..
::
::
تنهایی هایم راهم هدفمند کنند،راحت میشوم این روزها زیاد ب چشم می آیند…
::
::
روزگار عجیبیست!
این روزهابعضی ها راه میروند تاغذایشان هضم شود،عده ای میدوند تاگرسنه نمانند..
::
::
مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک
مهم این است ک آنقدر مرد باشی ک پای حرفت بایستی
وگرنه دهان هر نامردی بوی گند”دوستت دارم”میدهد..
::
::
مستند راز بقا نمیخواهیم
مستندی از بقای انسانیت بسازید اگر بلدید..
::
::
لطفا” اگر قصد ماندن ندارید
از هرگونه بودن هم خود داری کنید..
::
::
عطرهای گرون قیمت رو ول کن
آدم باید بوی اعتماد بده..
::
::
ب آینده بگویید نیاید
حال من آینده ای ک در گذشته انتظار داشتم نیست
یک جایش می لنگد..
::
::
ی زمانی فراموشی یه بیماری بود
مثل الان نبود ک نعمت باشه..
::
::
کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد؟
من که نه سنگ بودم نه کوه پس چرا تنها شدم.
::
::
آرام میگیرم…
حتی به همین “صبرکن درست میشود” ها…
::
::
کاش میان خستگی هایم یکی آهسته میگفت:
خسته نباشی…!
::
::
جداموندن ازکسی که دوستش داری فرقی بامردن نداره?پس عمری که بی تومیگذردمرگی است به نام زندگی…
::
::
لبخندبزن،بدون انتظارپاسخى ازدنیا.
بدان روزى دنیاآنقدر شرمنده میشودکه به جاى پاسخ لبخندت،به تمام سازهایت میرقصد
(چارلى چاپلین)
::
::
“باز”یا “بسته” چه فرقی میکند؟”پنجره”زخم همیشگی” دیوار”است.
::
::
من را ببین
خوب نگاهم کن
بجا نیاوردی؟!
حق داری..
آن”من_”مغرور و سرسخت دیروز کجاو این”من_” تحقیر شده ی امروز کجا..
::
::
میگویند:چقدر بدبختی ک هنوز بعداز این همه سال چشم انتظاری ک برگردد..
کسی نمیداند چشم انتظاری از بخت بد من است ن از بدبختی ام!
مریم
::
::
شوخی،شوخی
جدی میشود…
تو ب شوخی ب من گفتی دوستت دارم و انقدر این شوخی را تکرار کردی ک من جدی گرفتمش..
و حالا ک نیستی میفهمم
ک شوخی بعضی اوقات درد آور است!
::
::
سربه هوا نیستم…!اماهمیشه چشم به آسمان دارم…حال عجیبی ست…دیدن همان آسمان که شاید>تو<دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای…!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1276
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 560
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 872
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,108
  • بازدید ماه : 1,108
  • بازدید سال : 3,198
  • بازدید کلی : 3,320,042
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود روز بخیر شب بخیر